12 kwi 2012

Konkurs

Od dawna zastanawiam się nad konkursem dla moich czytelników, mam już nawet przygotowaną nagrodę, tyle że jest bardzo kobieca, więc muszę nad tym popracować.



W miedzy czasie wzięłam udział w konkursie na Facebooku, na profilu sklepu skład bananów lub Masala smaki świata jak kto woli :) Znajdziecie tam świetne inspiracje, kursy kulinarne i produkty orientalne.

Brakuje mi pracy w Badinie (sklep z ponad 140 rodzajami przypraw) choć niesamowicie mocno pachniałam przyprawami, to takie sklepiki są magiczne i naprawdę dobrze mi się tam pracowało.

Mam nadzieję że mam szansę na nagrodę w tym konkursie, zapraszam do głosowania i zapoznania się z profilem  TUTAJ dla dzielnie głosujących :) Jeśli jesteś fanem fanpage'a ,,skład bananów'' i głosujesz na którykolwiek przepis konkursowy, weźmiesz udział w losowaniu kulinarnych nagród niespodzianek! Tak wiec wam też życzę powodzenia :)




Nie zapominajcie o zniżce specjalnie dla was na produkty ze strony skworcu
 

1 komentarz:

  1. Drobne i lokalne ogłoszenia Radom Lokalne i okolice online bezpłatne oraz płatne w celu wyróżnienia oferty pracy z Radomia i okolic kupię, sprzedam, zamienię, oddam za darmo, oferty pracy, nieruchomości. Ogłoszenia drobne Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...